5 października 2011

Losowanie ...

Ilość komentarzy pod ostatnim postem , przerosło moje najśmielsze oczekiwania , klosz miał branie ogromne , ale to nic w porównaniu z tyloma miłymi wpisami na temat mojej radosnej tfu...rrrczości . Dziewczyny jesteście niesamowite ,dziękuję każdej z osobna i Wszystkim razem za to ,że jesteście i dajecie mi swoimi wpisami ogrom energii do dalszego działania .
DZIĘKUJĘ PO STOKROĆ!!!
A teraz bez zbędnego gadulstwa ogłaszam wyniki losowania , których sama byłam niezmiernie ciekawa , zamieszałam w karteczkach zamaszyście i wyłowiłam komentarz z nr. 5 należącym do...
Chmurki !!!
Ze względu na tak duże zainteresowanie , postanowiłam zrobić jeszcze jeden podarunek . Znalazłam kolejny stary abażur, niestety ostatni , i z jego górnej małej obręczy powstało takie oto maleństwo.
Tak więc zamieszałam w karteczkach jeszcze raz i trafiło na komentarz nr. 137 należący do...
Jolanny , mam nadzieję ,że spodoba Ci się ten drobiazg .
Poproszę teraz tylko o namiary wysyłki na maila ( jagodowyzagajnik1@wp.pl ) by klosze trafiły do Was jak najszybciej .
A póki mi się jeszcze nie znudziła praca z siatką hodowlaną z większej obręczy wspomnianego wcześniej abażura zrobiłam kolejny klosz . Okazało się ,że pasuje rozmiarem idealnie do zakupionej za kilka zł. , bardzo dawno temu , drewnianej patery .
Drewno wyczyściłam z lakieru , przemalowałam rozcieńczoną ciemnobrązową farbą akrylowo wodną do drewna i metalu ,po wyschnięciu przetarta by uwidocznić słoje drewna . Na koniec krem woskowy ... miała być jeszcze jedna warstwa kremowej rozcieńczonej farby ...ale na razie chyba zostawię tak ... jak się opatrzy ,zawsze mogę domalować.

Dodam jeszcze kilka zdjęć , tak żeby nudą nie wiało ,zrobione z doskoku jakiś czas temu ,w momentach kiedy aparat przyklejał mi się do ręki.
Zdjęcie mojej hortensji, niestety już historyczne ,po gradowej burzy niewiele z niej zostało ...a taka była piękna .
Zeszłorocznych w związku z tym szkoda mi było wyrzucać i upchnęłam je do drucianych stożków.
Detale salonowe...

i zdjęcia pstryknięte pod wpływem słonecznych promieni.


I to by było na tyle . Powinnam się teraz zabrać za tapicerowanie fotela ... który właściwie fotelem już nie jest ... trzymajcie kciuki ,bym wytrwała do końca tego procesu... no chyba ,że wymyślę sobie coś innego jako odskocznię ... po prostu mam stracha, czy mi się uda to , co sobie wymyśliłam.
Pozdrawiam serdecznie i do miłego !

83 komentarze:

  1. Oj nie mogę uwierzyć !!!! Ale się cieszę :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jestem zła na siebie :(Niezdążyłam się zapisac i taka slicznośc przeszła koło nosa.ALe za mnie gapa-no nie daruje sobie .
    Gratuluje szczęsciarze.
    P.s PRZEPIEKNE ZDJĘCIA.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściarom gratuluję!
    A wszystkie zdjęcia podziwiam i połykam w całości, w zdziwieniu, że można się otaczać taką pięknością. Ba, że można samemu ją tworzyć! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje obdarowanym...
    tylko pozazdrościć.
    Pozdrawiam
    Sylwia z Wolsztyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy kilka dni temu tu zajrzalam i zobaczylam ile jest chetnych na klosik od razu wiedzialam, ze moje szanse sa mniej niz marne...gdybys jeszcze kiedys taki klosik postanowila nam sprezentowac ja juz dzi ssie ustawiam po niego w kolejke!
    A dzis :-( z wielka zazdroscia gratuluje szczesciarom.
    Kompozycja z hortensji w stozkach jest swietna, bardzo mi sie podoba!
    sciskam, milego dnia
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautifull inspiring images, mouth watering peaches! thank you for sharing. have a lovely day Col~Afrique du Sud

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Wylosowanym:) I oczywiście żałuję niezmiernie, że to nie ja:)
    Przepiękne zdjęcia - najbardziej ujęła mnie hortensja..
    Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia w tapicerowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Buuu, szkada, że nie ja jestem tą szczęściarą:( Gratulacje dla zwycięzców!
    Twoje klosze są cudowne, niezależnie od rozmiaru. A to ostatnie zdjęcie jest zachwycające!!!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla wygranych:)
    Patera wyszła super, ja bym jej już nei malowała bo wygląda naprawdę świetnie:) A z jabłakami to już w ogóle cudo:)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla szczeliwych wylosowanych.
    Ito, dla Ciebie nie ma rzeczy niemozliwych. Ten fotel na pewno nie taki straszny - czekamy z zapartym tchem na rezultat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te klosze, szkoda tylko, że nie moje... :) Ale oczywiście zwyciążczyniom serdecznie gratuluję! Nie mogę się napatrzeć na zdjęcia, zwłaszcza te, na których jest taka nieziemska atmosfera i gra światłem. Niech no ktoś jeszcze powie, że nie kocha jesieni!

    OdpowiedzUsuń
  12. OJ SZCZĘŚCIARY:)))) A TAK MI SIE MARZYŁ TEN KLOSIK..A TE TWOJE DOMOWE KLIMATY OBŁĘDNE:)))POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż, tym razem się nie udało,ale dziękuje za zabawę i cudne zdjęcia. Gratulacje dla Chmurki i Jolanny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ituś- Twoje druciane klosze zapierają dech!
    Buziaki zdolniacho!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej zazdroszcze i zarazem gratuluje dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No i przegapiłam ... ale nieustająco podziwiam klimat jaki tworzysz :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za fajną zabawę. Emocje były nieziemskie.
    Świetny pomysł na dekoracje hortensjowo - stożkowe, zainspirowałaś mnie bardzo. Jak zwykle piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję serdecznie zwyciężczyniom,mają prawdziwe szczęście:))A hortensje cuuuudo,zabieram do siebie:))Buziaki i dzięki za emocjonujący czas oczekiwania na losowanie,może następnym razem los choć na sekundę się do mnie uśmiechnie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie u Ciebie, jestem pod wrażeniem...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy te hortensje są czymś utrwalone?. A czy może obliczyłaś tak na oko kiszt takiego klosza?
    Super patera :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla Wylosowanych!
    Ituś - klosik z paterką i jabłuszkami cudnie się prezentuje! Tylko schrupać!
    A co do fotela - jak Tobie się nie uda to komu? Już nie mogę się doczekać co tam wymyśliłaś!!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję:).
    Choć nie ukrywam, ze zazdroszczę;).
    Ituś, jesteś prawdziwą skarbnica pomysłów.
    Hortensje w stożkach cudowne, a jeśli chodzi o fotel to czekam z niecierpliwością jak go nam zaprezentujesz.
    pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję szczęściarom i zazdroszczę też ;)
    fotki piękne
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak pech to pech ! Szkoda, ale przy takiej konkurencji to nie było szans :-)
    Pozdrawiam i dzięki za emocje :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdeczne gratulacje dla szczęściar. I dziękuję za super zabawę. Oblizuję się smakiem i podziwiam fantastyczne fotki. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Daaaawno do Ciebie Słoneczko nie zaglądałam, odcięta od blogowego światka byłam tyle miesięcy :(( Mam nadzieję, że pamietasz mnie jeszcze? :)
    Ale nareszcie mogę wpaść z wizytą - plus jest taki że ma teraz mnóstwo do czytania i oglądania a nie tylko jeden post najświeższy, hihi :))

    Stęskniłam się za Tobą, co tam słychać dobrego?
    Buziaki!!!
    ushii

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję szczęsciarom - i zazdroszczę takich cudeniek:) Pieknie u Ciebie, wszystko takie dopieszczone...hortensje wyglądają bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje dla Chmurki i Jolanny! Ależ u Ciebie słonecznie, pięknie! Oczywiście trzymam kciuki za walkę z fotelem, ale przecież uda się napewno:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję i "zazdraszczam " Zwyciężczyniom! Hortensje w drucianych stożkach już mnie na kolana rzuciły - ogromnie mi się podobają. Nie wiem tylko - skąd takie druty wyczarować ??? pewnie muszę się cofnąć do poprzednich Twych postów i zostanę do końca natchniona. Ogólnie jak zawsze wszystko jest tak stylowe i oryginalne, tak piękne , że co by nie napisać o tym , to i tak mało... Uściski serdeczne posyłam Moja Droga , miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluje wygranym, a do Ciebie sie wprowadzam. usiade na progu i bede wzdychac

    OdpowiedzUsuń
  31. buuuuuuu znów nie wygrałam buuuuuuu !!!!!!!!!!!! obetrę mokry nos z żalu i już :(

    OdpowiedzUsuń
  32. szczesciary!!! gratuluje i zazdraszczam.......... tak mi się mARZYL TEN CUDNY KLOSIK.....muszę się zmobilizować i zrobic go sama ,dobrze że Ita dala dokladne instrukcje :) Pozdrawiam bardzo gorąco

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję dziewczynom!! I zazdroszczę baaardzo!!
    Dziękuję za miłą zabawę.
    Śliczne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jesiennie i przyjemnie dziś sie zrobiło . Zwycięzcom gratuluję .

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wylosowanym szczęściarom, a Tobie dziękuję za kopalnię inspiracji, jaką jest Twój blog, i za świetne wskazówki za każdym razem. To takie miłe, ze dzielisz się z nami swoją wiedzą i talentem ;-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiekne klosze trafily do szczesliwych wylosowanych. Moje gratulacje! Gdy patrze na zdjecia z Twojego salonu, wydaje mi sie, ze mieszkasz w raju. Jako praktyczna osoba, zastanawiam sie jak wyglada sprzatanie takiego salonu. Chyba ciezko :-))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje dla szczęśliwych posiadaczek przecudnej urody klosików. Zabawa była przednia i choć nie udało mi się "stanąć na podium" to fajowo było wziąć udział w losowaniu i z wypiekami na twarzy czekać na wyniki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zwykle widzę ładne foty ziejące z lekka tajemniczością...
    to lubię;

    OdpowiedzUsuń
  39. Wielkie dzieki za zabawe i gratulacje dla dziewczyn, klosze sa zjawiskowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. No jednak mnie klosz nie chciał :/ ale nie ma tego złego ;) byłam ostatnio na klamociach i znalazłam mały zwój takiej siatki :D hmmm teraz tylko sie zastanawiam nad kołem... :/ czy da się gdzieś je kupić? albo na gratach musze poszukać klosza od lampy ;)
    Gratuluję zwycięzczyniom :)
    Powodzenia w działaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratulacje dla szczęściarek. Wszystko jak zawsze piękne stylowe. Czekam niecierpliwie na efekty tapicerowania bo coś też się błąka po szarych komorach.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  42. Rzeczywiście cudne klosze, też nie mogę ścierpiec' faktu, że przeoczyłam takie candy ... Pozdrawiam i gratuluję zwyciężczyniom !!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Z zazdrością gratuluję Zwyciężczyniom, a Tobie dziękuję za zabawę. Hortensja w stożkach prezentuje się przepięknie.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  44. gratuluję zwyciężczyniom !
    a mnie pozostaje obejść się smakiem i ....spróbować zrobić coś podobnego :)

    piękne dekoracje ......podoba mi się ten duży zegar - czy też go sama robiłaś ?...bo właśnie taki bym chciała i nie wiem jak się do tego zabrać :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  45. Ita ja jestem o tym przekonana ze z fotelem poradzisz sobie bez problemu, a potem my bedziemy cieszyc oczy:)))))
    Piekne ujelas chwile w obiektywie.
    A szczesciarom serdecznie gratuluje, nie lada kaski do nich poleca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Och.... mogę tylko jęknąć i pogratulować szczęściarom. No i może sama spróbuję sobie wymodzić podobny na otarcie łez ;-)

    Fota ze szklanymi kulami piękna, taka tajemnicza. A u Ciebie jak zwykle z klasą.

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Och, jak ja strasznie zazdroszczę tym dwóm szczęściarom, ale gratuluję z całego serca:))
    A efektów tapicerowania fotela już nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  48. ojej... a kiedy ja wygram coś tak boskiego ? :)

    będę polowała ;)

    cudowne zdjęcia i trzymam kciuki za Twój kolejny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  49. A buuuu... ;(
    będę musiała sobie zrobić taki klosz sama {co jest raczej niewykonalne} ;)
    ale dziękuję Ito za zabawę no i natchnienia tfurczego życzę co by z fotelem poszło jak po maśle :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  50. Twoje klosze Ito to mistrzostwo świata! Nie stanęłam w kolejce, nie wierząc w szczęście, a tu masz szansa była podwójna;))) Jesteś cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratulacje dla wylosowanych dziewczyn!Oczywiście żałuję że to nie mnie wylosowano ale niema tego złego co by na dobre nie wyszło.Całe szczęście dla nas że uchyliłaś rąbka tajemnicy jak zrobić te cudne klosze.Czas zabrać się do pracy,może uda się wyczarować takie(chociaż trochę!)podobne cudeńka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  52. No i znowu moja urodzeniowa trzynastka dała o sobie znać. Nici z wygranej! Hortensje wyglądają świetnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Takie fajne candy przegapiłam ;(((
    Gratuluję i zazdroszczę dziewczyną.

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeszcze raz bardzo dziękuję za tak liczne uczestnictwo w zabawie , mam cichą nadzieję ,że klosze spodobają się Chmurce i Jolannie.
    Klosz z siatki jest naprawdę prosty w wykonaniu ,trzeba tylko trochę cierpliwości przy skręcaniu drucików , i pewnej wprawy przy formowaniu kopuły. Przy trzecim poszło mi już naprawdę dobrze i jestem na 99% zadowolona z efektu.
    Polecam samodzielne wykonanie !
    ANA , hortensji niczym nie utrwalałam. Koszt klosza ... obręcz i końcówki karnisza z odzysku czyli 0 zł. ,Siatka metr bieżący , szeroka na 1 m. około 8 zł., z takiego kawałka wyjdą 3 klosze ,farby niewiele. Pi razy drzwi , wychodzi mi ,3 zł za klosz , nie licząc oczywiście kilku godzin pracy spędzonych przy ich konstrukcji.

    Ushii, jakże bym mogła zapomnieć Słońce ty moje . Pomalutku do przodu , przydał by mi się trochę dłuższy dzień , wtedy byłabym szczęśliwa do rozpuku.

    Ivonn , druciane stożki kupiłam wieki temu na giełdzie ,tak ,że nie moja robota ,ale kto wie ,można by było pomyśleć nad samodzielną produkcją.Buziaki.

    HANNAH, chyba żartujesz ...na progu ...wilka dostaniesz . Ja mam wygodne kanapy!

    SoabBakery praktyczna to moje drugie imię ...he he ... powierzchnie poziome mam ograniczone do minimum by odkurzanie trwało jak najkrócej. Wystarczy , że mam bzika na punkcie czystości podłogi.

    Daguś , nie mam pojęcia czy można gdzieś kupić obręcze ,stare abażury się do tego świetnie nadają ,cierpliwości przy skręcaniu drucików życzę.

    Gina , zegar zrobiony samodzielnie , tutaj możesz zobaczyć jak powstawał:

    http://jagodowyzagajnik.blogspot.com/2011/05/zegar-z-przylegosciami.html

    llooka, nic straconego... zobaczymy co przyniesie przyszłość .


    Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluje szczęściarom :D zdjęcia piękne i czekam na zdjęcia fotela ja tylko go ukończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kochana klękam przed Tobą z radości i w podzięce. Huraaaaaa !!!! Marzenia się spełniają !!!!
    Tak się cieszę że Twoja twórcza magia zamieszka u nas w domu.
    Uściski Moja Droga.

    OdpowiedzUsuń
  57. Witaj . I jak tu zyc ? Zawsze ktos a nigdy ja. Ale ogromnie sie ciesze ze ktos sie cieszy ...... Gratuluje.Zdjeci piekne pa pa Malgosia

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję zwyciężczyniom.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję zwyciężczyniom.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  60. gratuluję zwycięzcom! a tobie- niezwykłego talentu :)))

    OdpowiedzUsuń
  61. Ito!!! mam prośbie! zobaczyłam u ciebie duzy mega zegar :) na pewno sama go zrobiłas,... czy jest gdzies post jak? chciałabym zrobic podobny do swojego salonu- może mi się uda. prosze o odpowiedz na maila jn152@wp.pl, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  62. cudne fotki,gratulacje dla szczęściarek:))normalnie ilekroć tu zaglądam,znoszę do piwnicy kolejne graty,bo może się przyda a stare klosze skrupulatnie wywaliłam jakieś 2 tyg temu,ja głuupiaaa!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  63. ...piękne zdjęcia :)
    ...mam pytanie odnośnie renowacji drewnianych przedmiotów (widziałam, że świetnie rewitalizowałaś starą paterę) mam gro takich przedmiotów, którym chcę nadać nowe "postarzałe" życie metodą przecierek?chciałabym, aby miały kolor ciemnego dębu z waniliowymi/miodowymi przecierkami...gdybyś miała, kiedyś chwilę czasu i zechciała skrobnąć kilka sło/porad byłabym wdzięczna; pozdr,B.

    http://bubrich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. incogniti , nie wiem czy o to Ci chodzi ,ale popatrz tu

    http://jagodowyzagajnik.blogspot.com/2011/01/lampa-z-zyrandola-i-przypadkowe.html

    może o ten sposób przecierki Ci chodzi . Jest tu opisane jak to robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ech, wiedziałam, że nie mogę trafić na takie piękności, ale dzięki za to, że mogłam pomarzyć trochę :)))) Szczęściarom gratuluję serdecznie, a ciebie pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  66. wszystkie losy byly poskladane a wylosowane nie maja zgiecia,i jak to jest,ze anonimowi nigdy nie zostaja wylosowani?

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimie , nie posądzaj mnie o oszustwo , losowanie było uczciwe . Na losach może nie widać zagięć ,bo zdjęcia były robione rano bez dobrego światła i dla lepszej widoczności napisów zdjęcia rozjaśniłam i wyostrzyłam .

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam! CZemuż to ja wcześniej tu nie trafiłam.. :( A dziś całkiem przez przypadek i od razu się zakochałam od pierwszego wejrzenia. Niesamowity blog, niesamowite hobby... Uwielbiam takie klimaty i podziwiam Twoje arcydzieła... Muszę tylko przebrnąć przez wszystkie zaległe posty ;) i z pewnością zostaję na stałe ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratulacje dla obdarowanych
    i pozdrowienia dla wszystkich
    viola

    OdpowiedzUsuń
  70. U Ciebie jak zwykle bajecznie, gratulacje dla wygranych

    OdpowiedzUsuń
  71. Widzę że przez przerwę w blogowaniu ominęło mnie cudne candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  72. Ups, znow mi sie nie poszczescilo. Gratuluje dziewczynom .
    A moze spodoba Ci sie i moje pierwsze candy ? Zapraszam- Ag

    OdpowiedzUsuń
  73. Zazdroszczę szczęściarom.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam serdecznie i podziwiam talent. Proszę mi powiedzieć gdzie można kupić taką siatkę, bo w moim mieście są tylko twarde budowlane.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. zazdroszczę i gratuluję szczęściarom:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Witaj, cudne te Twoje klosze. strasznie żałuję, że nie brałam udziału, ale byłam przez ponad 3 tyg. wycięta z życia - leżałam z moją córeczką w szpitalu.
    Zwyciężczyniom gratuluje! a Ciebie pozdrawiam serdecznie!
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  77. bardzo gratuluję Zwyciężczyniom...
    i jak zwykle nie mogę oderwać oczu od Twoich prac :))
    pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  78. Witaj Ito. Bywałam u Ciebie bardzo często jako anonimowa ale teraz to sie zmienilo i chcialam Cię bardzo serdecznie pozdrowić i podziękować za tyle wspaniałych inspiracji.Czekam z niecierpliwośćią na kolejne posty:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Itulka pisz proszę częściej, tęsknimy...

    OdpowiedzUsuń
Related Posts with Thumbnails