17 kwietnia 2009

Taca.

Kiedy trafiłam na tę ramę , pomyślałam o zrobieniu z niej tacy . Nie wiem czy pamiętacie ,ale w międzyczasie wykorzystana była do kalendarza adwentowego. Tak że jest to już drugie jej zastosowanie ,zobaczymy na jak długo. Elle i Elisse ,spostrzegawcze dziewczęta ,wypatrzyły niedawno w tle zdjęć z postu o stoliku , zarys zegara . Dokończyłam malunek na desce ,który jest teraz dnem tacy.
Dawno nie było elementów żeliwnych...he he he , no to są . Posłużyły za uchwyty .


Starałam się kolorystykę dna tacy dopasować do ramy.
Do dzbanuszka , specjalnie wybrałam nie rozwinięte pączki magnolii, żeby dłużej postały w domu, ale.......tak wyglądały już po kilku godzinach ,pełny rozkwit.


Nastąpiła mała zmiana zawieszek.Też mi się podoba .
Moja magnolia w końcu rozkwita.
Wczorajszy tani zakup Tescowy , durszlak,albo bardziej po polsku, cedzak .Mają go w kilku kolorach .Do zestawu brakuje tylko śmietany ,i może kiedyś wypróbuję ten stary pierwowzór "robota kuchennego".

Życzę miłego weekendu.

42 komentarze:

  1. Jaki cudowny klimat na Twoim tarasie. Taca widzę, że służy za stolik... no nie mogę się nadziwić pomysłowości. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciebie, Ita, jest juz calkiem weekendowo:). A najbardziej moj wzrok przyciagnely te truskawki z ostatniego zdjecia - chetnie wprosilabym sie do ciebie na podwieczorek;).
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taca przepiękna! Nieustannie podziwiam Twoja inwencje twórczą!
    Magnolia wspaniała! Cudnie musi być mieć takie drzewko w ogrodzie. I ja muszę zasadzić w naszym ogrodzie magnolię :D
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu sie powtorze...ale u Ciebie jak zwykle pieknie ,pomysłowo i niebanalnie..
    Taca jest rewelacyjna,,
    urzekl mnie rowniez pierwowzor "robota kuchennego"
    magnolia piekna,,
    serdecznie pozdrawiam,,

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie jestem skłonna do egzaltowanych zachwytów a i popiskiwanie ze szczęścia to nie moja bajka, ale jak oglądam Twoje prace to entuzjazm i zachwyt mnie rozsadzają!
    Aż mi się ciśnie na usta: Ita przyjedź do mnie i powymyślaj mi! W barterze!
    Taca pomysłowa i piękna. A o Twoich zdjęciach pisałam już wiele razy - świetne!
    Pozdrawiam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taca prezentuje sie bajecznie!!
    Zawieszki rowniez :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Ita!
    Piękna ta Twoja magnolia!!!!Ja nie mogę sie doczekać czasów,by u siebie w ogrodzie mieć choć jedną,to zachwycający cud natury.Jest jak kopciuszek,który jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki rozkwita.No i Twój pomysł na tacę!!!Jesteś Skarbnicą pomysłów! I uwielbiam odwiedzać Two blog,którego zresztą poleciłam moim dobrym koleżankom.One również zakochane w swoich mieszkankach czerpią pomysły z Twojego bloga.Dziękuję Ci za to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Godzine tem uzagladalam do Ciebie i nie bylo nic. Wlasnie chcialam wylaczyc kompa, ale przeciez nie moge nie zajzawszy na Twojego bloga , bo a noz cos bedzie? No i BYLO!! :-)). Jak zwykle wspaniale! taca jest bardzo oryginala z tym motywem. Super uchwyty. Oczywiscie pytam sie od razu jak udalo Ci sie przymocowac te uchwyty do ramy bo wydaja sie masywne. Zdjecia przecudne, magnolia zachwyca. Milego weekendu zycze i duuuuzo slonca

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna taca, super pomysł, zegar po prostu rewelacyjny.
    Mnie to by chyba szkoda było jej używać jako tacy.... że mi się czym upaćka. Na ścianę dałabym to cudo, chociaż Ty to masz już na ścianach pełno pięknych rzeczy własnego pomysłu i wyrobu.
    Przecudny taras, magnolia dech zapierająca.
    Cedzak też tam się ładnie wpisał.
    Pozdrawiam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ito-mistrzu...Brak słów,żeby napisać jak wszystko mi się u Ciebie podoba.Taca bardzo pomysłowa-przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle Czarodziejka ;) świetny pomysł na tacę z ramy ^^ Ita my czekamy na książkę! :P :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna taca! Taka w Twoim stylu. Ja właśnie kończę swoją i stąd moje pytanie: lakierowałaś swoją? Bo ja ma może "zboczenie decoupageowe" z lakierowaniem na wysoki połysk, a Twoja wygląda tak naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. O Matko!!!!!!!!
    Cudo,cudo,cudo!!!!
    Ita,jak już Ci się znudzi taca,to staję w kolejce do jej odkupienia!!!!!:D
    Magnolia pięknie zakwitła.Uwielbiam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie u Ciebie jak zwykle a dodatkowo zapachniało majówką :)
    Taca super ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Ty masz tam pięknie !!! Magnolia zapiera dech w piersiach,zawieszki zapewne pięknie wyglądają odbijając promienie słońca a durszlak jest taki wsiowy-w bardzo pozytywnym znaczeniu.Muszę się przyznać,że oglądałam je w sklepie.Były żółte i czerwone....czemu nie kupiłam? Nie wiem:(((( W Auchan natomiat kupiłam duży kielich wstrętnie ozdobiony z byle jakimi kwiatkami.Kupiłam i już ma swoje przeznaczenie :))) Jutro pokarzę(może????).

    OdpowiedzUsuń
  16. U Ciebie jak w bajce - cudnej bajce.
    Taca przepiękna !!!
    A magnolia zakwitła bosko - cudownie pewnie spędza się czas w takim otoczeniu

    Pozdrawiam zazdrośnie

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia :)
    Twoja kreatywność nie zna granic!!!
    urzekły mnie pączki magnolii w mleczniku - kwintesencja stylu - tak bym je nazwała :))

    sitko - cedzak, durszlak - jak zwał, tak zwał jak najbardziej w moim stylu... a na tym zdjęciu z truskawkami wygląda uroczo :))

    i niesamowicie podobają mi się kryształki - w słoneczny dzień na pewno pięknie odbijają promienie :)))

    taki spokój, sielskość, harmonia "bije" z Twoich zdjęć :))) - uwielbiam je
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Aleś tacę zmajstrowała Itko!! :) Mistrzostwo świata! :) Przepiękna! Skąd takie uchwyty żeliwne?? Trudno już mi ogarnąć te Twoje wszystkie pomysły :)
    Aaaa durszlak fajny.. chyba polecę do Tesco ;)
    I jak pięknie u Ciebie w ogrodzie :) Magnolie.. kwiaty... miodzio!
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej,taca superowa,ale ja o innym :).Jak zobaczyłam ten cedzak i to w dodatku za grosze i to w tesco,zaraz wpakowałam się w auto i pojechałam go szukać.Tesko tu co prawda nie za duże jest,ale nadzieję miałam :D. No i jak zwykle, z moim szczęściem do różnych przedmiotów- po cedzaku została tylko kartka-towar niedostepny :///.
    Cóż,może we Wrocku kiedyś podobny za grosze upoluje,bo jak na razie w tych "markowych" sklepach to one za mała 100 chodzą :).
    pozdrawiam i zazdraszczam truskawek :D aaaa maagnolia cudowna

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia , magnolia moje marzenie , nasza jeszcze młoda i nie ma takich okazałych kwiatów . Tacka bardzo mi się podoba i coś innego , motyw zegara zamiast nieśmiertelnych kwiatów . Cedzak podbił moje serce , mam podobny kształtem , ale niestety nie biały i na koniec dobiłaś mnie zupełnie , truskawki ! Pozdrawiam serdecznie , życzę Ci pogody - Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  21. Jagódko, czekaj tylko się spakuję i lecę ...hihihi!

    Witaj Basiu , cieszę się z Twoich odwiedzin .

    Violcio, nawierciłam po prostu otwory w żeliwie i przykręciłam śrubami aby mieć 100% pewność że nic się nie urwie w trakcie użytkowania.

    Alizee , taca będzie wisiała na ścianie właśnie ,praktyczniej ,bo jak to z tacami bywa nieraz nie ma ich gdzie postawić .

    Mia , lakierowałam wodnym matowym ,ale tylko 3 warstwy, żeby łatwiej można było czystość zachować.

    Paula, to jeszcze poczekasz, bo tak dziwnie się składa ,że to pierwsza moja tak porządna taca.

    Sylwia ,ciekawa jestem ,co wykombinowałaś!

    Alewe, mam nadzieję ,że jeszcze gdzieś dostaniesz ,u nas dużo tego stało jako towar promocyjny.

    Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa .Takie komentarze dodają skrzydeł, jak bym była po litrze Red Bulla .

    OdpowiedzUsuń
  22. Ita, serduszko ja jak Magoda potrzebuję Cię i tego byś mi nawymyślała. Ściąganie pomysłów to już za mało. Pozdrawiam cieplutko, jeszcze prawiebabcia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ita, serduszko, nie mogę do Ciebie wysłać maila, jest problem. Proszę o kontakt na kryniafu@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna taca :) i cudnie magnolia ci kwitnie - uwielbiam, szkoda, ze tak krótko się nimi człowiek cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten zegar to Twój znak rozpoznawczy. Przepięknie go malujesz.Jesteś niesamowita! Kłaniam się nisko i pozdrawiam goraco.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna taca, jak i wszystko na Twoim tarasie. Magnolia to moja ulubienica, u mnie także jest w fazie rozkwitu:) No i te jabłonkowe kwiatuszki fajnie wyglądają przy znajomym mi cedzaku:)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczna! Jak wszystko co wyjdzie spod twych rąk! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  28. jeeeeej - bajeczna taca podobnież jak i magnolia! niesamowicie pięknie na Twym tarasie!!!! (jak zawsze u Ciebie zresztą)
    uwielbiam takie naczynia utrzymane wiejskim kilmacie jak to Sylwia trafnie ujeła. Pobiegłabym migiem po cedzak, ale przypomina mi się taki z domu. Już od dawna planuję przeszukać piwnicę w tym celu, ale teraz to się zmobilizuję, zeby ewentualnie do tesco zdążyć :)
    miłego weekendowania w takich pięknym otoczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. z zachwytu zapomniałam nawet o podpisie ;)
    agi

    OdpowiedzUsuń
  30. Taca bardzo ładnei sie prezentuje :) durszlak bardzo mi się podoba, moze w koncu zdecyduje sie na jego kupno :) a maselnica super :) chcialam sobei cos takeigo kupic, widzialam z metalowym "wirnikiem", ale chyba z drewnianym, sprawia wrazenie bardziej "wiekowego". Wszytko ekstra :)
    Pozdr An

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna aranżacja , cudowne światło, uroczy malunek i genialne zestawienie wszystkiego w całość

    OdpowiedzUsuń
  32. hop hop (;
    jeszcze ja dodam swoje trzy groszę (:
    Taca w rzeczy samej na przezroczyste szkło z woda - tak piekna, że żal zasłaniać jej dno
    jest w TWOIM stylu - z duszą i tym "czymś " czego nazwać nie potrafię.
    magnolie piękne- jak dla mnie ikona wiosny

    moc wiosennych pozdrowień posyłam

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze raz piszę bo napatrzeć się nie moge i przy okazji zapraszam dzisiaj do siebie :) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekna taca wyszła, dobrze że wypatrzyłyśmy, to szybciej nam ją pokazałaś:) Wspaniała magnolia, truskawki i durszlak nad którym też stałam w TESCO:)nie kupiłam, bo dziecię proste z matki nabijac się zaczęło!
    Uwielbiam tu zaglądać...panuje taki sielski, spokojny nastrój:)
    Gorąco Cię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Nic już tu z sensem nie dodam, bo powiedziane już wszystko, a nawet więcej:) To - Ito - serca dla Ciebie u mnie, zapraszam :)
    I pozdrawiam najmocniej, P.

    OdpowiedzUsuń
  36. zapraszam po wyróżnienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Miło mi poinformować Cię, że zostałaś wyróżniona na moim blogu :-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zwykle mnie zachwycasz.
    Zdjęcia magnolii są cudne ,a pomysł z tacą świetny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Ode mnie też masz serduszko :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hello,

    I have just link your
    beutiful blog.

    Au revoir : )

    OdpowiedzUsuń
  41. Tyle komentarzy? Taca cudna, magnolia przepięknościowa, jaka szkoda, że nie mam ogrodu... Ale ogrodnik ze mnie marny, pewnie i tak nic by się tam nie uchowało...

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniały pomysł z tym ogródkiem!!! Naprawdę praktyczny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails